Jak nakupovat a reklamovat

Postup nákupu a vyřízení reklamace

Uživatelské rady:

REKLAMACE:

Reklamované zásilky prosíme odesílat na adresu: 

  • HIT obchod s.r.o., Pod Stromovkou 209, 370 01 České Budějovice - Litvínovice

Naše firma zajišťuje také zpětný svoz reklamovaného zboží:

  • objednávejte na e-mailu info@hitobchod.cz
  • nezapomeňte napsat adresu vyzvednutí, číslo objednávky nebo faktury a mobilní telefon

Zboží řádně zabalte aby nedošlo k mechanickému poškození, aby mohla být navrácená reklamace (navrácení zboží) kladně vyřízeno bez zbytečných prodlev. Zboží nám nezasílejte na dobírku, nebude převzato!
Reklamační formulář ke stažení zde:


formular_navraceni_zbozi HIT OBCHOD

 

JAK NAKUPOVAT:

Objednávky bez registrace: Vkládejte do košíku požadované zboží v počtu, který si přejete, vyberte si barevnou nebo jinou variantu produktu. Pokud chcete pokračovat v nákupu klikněte na křížek, nebo pokud chcete objednat klikněte na ikonu "NÁKUPNÍ KOŠÍK". Zde si zkontrolujte zboží vložené v košíku a klikněte na ikonu "POKRAČOVAT". V této fázi se ještě můžete vrátit k nákupu. Nezapomeňte, že přeprava zdarma je nad 2500Kč. V této fázi zadejte způsob dopravy a platby a klikněte na ikonu "POKRAČOVAT". V další sekci už jen vyplníte adresu dodání a v případě jiné fakturační a dodací adresy vyplníte tu fakturační a kliknete na ikonu "ODESLAT OBJEDNÁVKU".

Zaregistrujete se ! Budete mít přehled o vašich objednávkách, můžete využít různé akce, cenové zvýhodnění, lepší komunikace a více podpory ohledně nákupu, výměny zboží i případné reklamace. Další výhodou je vlastní nákupní košík, který můžete obsluhovat i po opuštění stránek a opětovného přihlášení, různě ho upravovat apod.

Cena přepravy: Cena uvedená za přepravu a doběrečné je jen pouze při přepravě firmou PPL. Pokud požadujete jinou přepravu, zadejte požadavek do poznámky. Cena přepravy bude následně navýšena dle ceníku za přepravu požadované přepravní společnosti.

Vrácené a reklamační zboží zasílejte pouze na adresu Pod Stromovkou 209, České Budějovice 370 01, na naší fakturační adrese zásilky nepřebíráme !!!

Nezapomeňte: Vyplňte správně dodací adresu a nezapomeňte na vaše platné telefonní číslo a e-mailovou adresu pro zasílání informací o stavu vaší objednávky a komunikaci s námi nebo přepravní společností. Sledujte také váš nákupní košík, kde uvádíme den odeslání vaší objednávky, číslo balíku a přepravní společnost pro dohledání balíku. Při nákupu poskytujeme možnost vrátit nebo vyměnit nepoškozený, nepoužitý výrobek v neporušeném originálním obalu nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí. Částku vracíme na Váš účet, proto nezapomeňte při odeslání zboží zpět, napsat i vaše číslo bankovního účtu.


Vážený zákazníku: z důvodu vysokých nákladů na poštovné a doběrečné, vyřizujeme objednávky na dobírku nad 300,-Kč. Klasické zásilky po ČR odesíláme prostřednictvím společností PPL. Zboží skladem objednané do 12 hodin je expedováno ještě týž den a dodáno zákazníkovi do 24 hodin (neplatí pro předvánoční období). V předvánočním termínu, se snažíme vyřizovat objednávky do 3-4 pracovních dnů dle možností dopravních služeb).
Při volbě platby převodem z účtu. Po dokončení objednávky, se vám zobrazí platební formulář, podle kterého můžete zadat příkaz k platbě z vašeho účtu. Na požádání Vám můžeme vystavit a zaslat i předfakturu, podle které platbu převedete. POZOR! Variabilní symbol u předfaktury se může lišit od čísla objednávky. Po připsání částky na náš účet (cca 24 hodin) zašleme zboží na vaši adresu. Vždy uvádějte vaší e-mailovou adresu na kterou Vám zašleme potvrzení objednávky, vyskladnění a případně vyžádanou předfakturu. Potvrzení objednávky je pouze informace o uskutečnění a přijmutí objednávky. Není však oficiálním dokumentem o uskutečnění obchodu. Tento dokument (fakturu) dostáváte současně s doručeným zbožím. Děkujeme za pochopení.

Jak reklamovat zboží: V případě reklamace výrobku nebo chyby v zásilce naše společnost zajišťuje svoz balíku od zákazníka na vlastní náklady. Váš požadavek na svoz balíku nám zavolejte (na uvedené číslo v kontaktech) nebo e-mailem (info@hitobchod.cz) a my se o vše postaráme. Stačí pouze zboží pořádně zabalit aby nedošlo k poškození a přepravce si balík vyzvedne do 48 hod od vašeho nahlášení u nás. Pro bezproblémový a rychlý svoz nám nezapomeňte sdělit správnou adresu, váš e-mail a telefonní číslo pro dopravce. Pokud odešlete balík na vlastní náklady, proplatíme vám za přepravu (poštovné) pouze částku, kterou platíme našemu smluvnímu přepravci.
DŮLEŽITÁ PODMÍNKA TÉTO SLUŽBY : Musí se jednat o vrácení z důvodu pochybení z naší strany nebo vady výrobku. Služba se NEVZTAHUJE na odstoupení do 14ti dnů bez udání důvodu, nevhodný výběr výrobku, špatně vybranou barvu atd. Pokud náš odpovědný pracovník neuzná reklamaci bude poštovné doúčtováno k poplatku za servis výrobku.
Vše pořádně zabalte aby nedošlo k poškození výrobku, protože případné poškození zboží z důvodu špatně zabaleného balíku (to určuje přepravce), nebude toto poškození uznáno jako reklamace.
Zboží pro navrácení v zákonné lhůtě posílejte klasickým způsobem (ne na dobírku!) na adresu

  • HITobchod s.r.o., Litvínovice 209, 370 01, Č. Budějovice.

Zboží řádně zabalte aby nedošlo k mechanickému poškození, aby mohla být navrácená reklamace (navrácení zboží) kladně vyřízeno bez zbytečných prodlev. Zboží nám nezasílejte na Dobírku, nebude převzato! Spolu se zbožím nám zašlete kopii daňového dokladu nebo alespoň číslo faktury (VS), popis závady a vámi požadovaný způsob vyřízení.
Zboží si ihned po převzetí zkontrolujte! Pokud najdete rozdíly mezi objednaným zbožím a dodaným zbožím nebo nesedí správný počet kusů výrobků, nehlaste nám tento rozdíl nejpozději do 24hodin. Je to z důvodů možnosti překontrolování skladu (inventura), kontroly záznamů z videokamer u balících stolů a hlavně v případě porušení přepravního obalu musíme případné chybějící zboží v balíku nahlásit přepravní službě do 24hodin.
Proplacení poštovného v případě odstoupení od smlouvy či reklamace: Ze zákona jsme povinni vracet spotřebiteli náklady na dopravu, při odstoupení od smlouvy, či při uznané reklamaci. V případě, že si vyberete dražší způsob, není toto předmětné, jelikož máme povinnost vracet pouze minimální možné náklady dle ceníku našeho dopravce a to z důvodu, že tuto službu (zpětné přepravy od zákazníka k nám) plně zajišťujeme, uhrazujeme zákazníkovi (při vlastním odeslání zboží) pouze náklady na přepravu dle našeho smluvního přepravce. Proto nemá smysl odesílat záměrně zboží expresně, balíkem do ruky, či specializovanou dopravní službou. Tato zákonná povinnost slouží pouze pro pokrytí nutných nákladů, spojených s vracením zboží bez udání důvodu, nebo reklamaci a ne z důvodu, aby se kupující záměrně obohatil na vyšší částce za dopravné.